quarta-feira, 1 de abril de 2009

Um pouco de música.

Pin It


Sorkun - Goiz Zen (Era cedo)

Euskaraz:
"Goiz zen, estuegi, / mugarik gabe eman, / horrek ni izutzen nau. / Zu ikuste hutsak / astintzen nau. / Sentitzen dudana ezin menpera nabil. / Nekatzen hasia naiz, / gorrotoa bertan dut. / Zu ikuste hutsak astintzen nau. / Goiz zen, estuegi. / Atseginez agurtu eta abiatu. / Zu behar izatearen / beldurrak mintzen nau. / Garaile atera nahi dut, / lasai, bare..."

Em português:
"Era cedo, demasiado aperto, / entregar-me sem limites, / isso assusta-me. / Só o poder ver-te me faz estremecer / O que sinto por ti é tão grande que não o posso combater. / Começo a cansar-me, / estou quase a odiar-te. / Era cedo, demasiado aperto. / Saudar-te com prazer e partir. / Dói-me o medo de precisar de ti. / Quero sair vitoriosa, / tranquila, serena…"
------